21/5/15

Υπέροχη έκπληξη η σημερινή επίσκεψη







6 σχόλια:

  1. Πού πήγατε;
    Φαίνεται πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγαμε στο Ευγενίδειο Ίδρυμα και παίξαμε στο διαδραστικό παιχνίδι "Τα 7 κλειδιά". Ήταν μόνο για μεγάλες τάξεις και είχε τρεις ενότητες. Καταπληκτικός σχεδιασμός, τεχνολογία αιχμής και δωρεάν.Η καλύτερη επιλογή !

      Διαγραφή
    2. Μου φάνηκε όιτ αναγνώρισα το Ευγενίδειο στην 4η και 6η φωτογραφία αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ ότι είχαν τέτοιο πρόγραμμα. Θα το έχω στο νου μου για του χρόνου...
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Κάποια στιγμή πρέπει να γνωριστούμε. Αύριο έχουμε Γενική Συνέλευση. Πάντως χαίρομαι που γνωρίζω καινούριους συναδέλφους γύρω μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι επισκέπτες μας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δημοφιλείς αναρτήσεις